Snídaně na 5x 1/5

19. října 2015 v 12:50 | Denise |  Diy

Po delší době opět jedno DIY, které rozdělím na 5 částí, protože se bude jednat o 5 receptů,
ale se stejným základem. Výborné na těchto snídaních je to, že jsou zdravé, obsahují to, co
po ránu tělo potřebuje, a můžete si je připravit večer, a ušetřit tak drahocenný
čas, který naháníme téměř všichni ráno.



Spousta lidí nesnídá, protože ráno nestíhá. Tyto recepty - jak už jsem psala výše, jsou skvělé v tom, že si je můžete na další den připravit už večer. Základ je vždy stejný:

- ovesné vločky
- kokosové/mandlové/obyčejné mléko

Vše připravíte do sklenice a přes noc necháte v lednici. Ovesné vločky díky tomu nasáknou tekutinu a když ráno vstanete, skvělá snídaně na vás bude čekat v lednici. Když ji nesníte hned, prostě si skleničku vezmete s sebou do práce nebo do školy. Obsah skleniček vydrží bez úhony v lednici 5 dní.

Ingredience na 1 porci:

- půl hrnku ovesných vloček
- půl hrnku kokosového/mandlového/obyčejného mléka
- lžíce a půl chia semínek
- lžíce javorového sirupu/medu/stévie
- lžička vanilkového extraktu (ne vanilkového cukru)
- špetka mleté skořice
- vybraná přísada

Všechny ingredience dáme do uzavíratelné sklenice a promícháme. Sklenici uzavřeme a necháme přes noc v lednici. Ráno je dobré směs ozdobit čerstvým ovocem.

RECEPT 1/5

Do základního receptu vmíchejte 1/4 hrnku nakrájených čerstvých jahod, popř. dvě lžíce domácí jahodové marmelády. Dalšími nakrájenými jahodami ozdobíme snídani po otevření ráno.





 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Caroll Caroll | Web | 21. října 2015 v 14:25 | Reagovat

Ovesné vločky miluju! :3 Skvělý blog, určitě se tu ještě zastavím a něco nového se přiučím! :3 Jinak děkuju za podporu u mého posledního článku:')

2 Domčí Domčí | Web | 29. října 2015 v 13:43 | Reagovat

Vypadá to nádherně, ale já zrovna vločky nemusím :D :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama