Snídaně na 5x 2/5

31. října 2015 v 8:53 | Denise |  Diy
Po delší době opět jedno DIY, které rozdělím na 5 částí, protože se bude jednat o 5 receptů,
ale se stejným základem. Výborné na těchto snídaních je to, že jsou zdravé, obsahují to, co
po ránu tělo potřebuje, a můžete si je připravit večer, a ušetřit tak drahocenný
čas, který naháníme téměř všichni ráno.



Spousta lidí nesnídá, protože ráno nestíhá. Tyto recepty - jak už jsem psala výše, jsou skvělé v tom, že si je můžete na další den připravit už večer. Základ je vždy stejný:

- ovesné vločky
- kokosové/mandlové/obyčejné mléko

Vše připravíte do sklenice a přes noc necháte v lednici. Ovesné vločky díky tomu nasáknou tekutinu a když ráno vstanete, skvělá snídaně na vás bude čekat v lednici. Když ji nesníte hned, prostě si skleničku vezmete s sebou do práce nebo do školy. Obsah skleniček vydrží bez úhony v lednici 5 dní.

Ingredience na 1 porci:

- půl hrnku ovesných vloček
- půl hrnku kokosového/mandlového/obyčejného mléka
- lžíce a půl chia semínek
- lžíce javorového sirupu/medu/stévie
- lžička vanilkového extraktu (ne vanilkového cukru)
- špetka mleté skořice
- vybraná přísada

Všechny ingredience dáme do uzavíratelné sklenice a promícháme. Sklenici uzavřeme a necháme přes noc v lednici. Ráno je dobré směs ozdobit čerstvým ovocem.

RECEPT 2/5

Do základního receptu vmíchejte 1/4 hrnku nakrájeného ananasu (čerstvého nejlépe).
Dalším nakrájeným ananasem ozdobte snídani až ráno.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama